vi retas med oss själva

Andreas grega - rädslan


Jag dööööör av sjukhet, om man kan säga så. Jag har inte varit riktigt sjuk på jätte länge märker jag.

Jag har lite svårt att sysselsätta mig. Jag har hunnit kolla på åtta avsnitt av Bert, sett sommaren med Göran samt Svan prinsessan. Jag har till och med låtit mig sitta uppe och snyta mig till paradise hotel, som faktiskt är lite catchigt. Jag har spelat en hel del sims också. hihi
Jag har efter bert-tittandet kommit på att jag skulle vilja ha en bästa kompis som Åke Nordin och den perfekta Pojkvännen skulle vara Torleif andersson.

Som lill-erik skulle säga, kill-i-kill i maggropen, nu stänger jag dagboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0