those snowmachines aint got no soul

Teddybears- rocket scientist


Tänkte titta in här innan jag helt förlorar mig i sims ja. Nu fryser jag, nej förlår svettas som en gris, nej nu fryser jag, svettas igen. Jag har blivit sjuk igen. Jag orkar inte vara sjuk. Jag missar ju måttligt mycket iskolan idag. Och för att inte tala om ikväll!! mitt enda hopp är att jag mirakulöst tillfrisknar så jag kan gå ut imorgon och träffa folk. Det är ju i alla fall tur att min pappa har fyllt upp kylskåper med alla samaker jag gillar, eh ne förresten det är det ju inte, jag känner ju inte någon smak i alla fall. Pricken över i:et är ju att det kliar i min näsa hela tiden också, nyser konstant. Det är synd om mig ja. Jag måste, verkligen, måste plugga. Men det enda min nu mera halvt fungerande hjärta vill fösöka med är sims. hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0