ingenting plus ingenting är nånting

Babian - ingenting plus ingenting


Kul att jag är sjuk förtfarande, jag har världens ångest för att jag vet att dom hade jätte kul igår, jag hade ju kul med sims, men ensamt var det. Det var ju kul att som sklade för mig i alla fall. Medan jag kollade på expedition nya guinea. Nu ska jag bygga färdigt familjen si-fi´s nya hus. Dom har namn från jätte många olika si-fi filmer och serier. Men först ska jag visa mina fian sommar sandaler, om jag någonsin får använda dom igen...när jag kollar ut genom fönstret känns det osäkert.
 dom ser ju skit snuskiga ut, men det är dom inte. Kanske om någon annan skulle ha på sig dom. men inte för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0